piątek, 16 sierpnia 2013

Odciążanie zwojów mózgowych czyli migawki z życia codziennego

Odciazanie zwojów mózgowych
Nawet od najbardziej intelektualnych wpisów należy czasem zrobić przerwę. Zwoje mózgowe mają wakacyjną tendencję do przegrzewania się, więc nie należy ich zbytnio obciążać, wiem o tym z doświadczenia. Częstuję więc was migawką zdjęć z życia codziennego z ostatniego miesiąca (zawsze robione telefonem), oraz garścią informacji o zmianach, które zaszły w moim życiu przez ostatnie 31 dni. Uprzedzam, że będzie banalnie, bo o 8 rano trudno mi się silić na pseudointelektualizm. :)
Zaczęłam ćwiczyć z Ewą Chodakowską (tak, tak - to takie "meinstrimowe"). Niewiele osób wie, że jeszcze przed rokiem ważyłam 15 kg więcej. Udało mi się wyeliminować je z licznika mojej wagi życia za sprawą diety. Nie jest jednak idealnie. Zawsze marzyłam o smukłym i umięśnionym ciele. Oby na marzeniach się nie skończyło. Walczymy.
W niedzielę i poniedziałek walczyłam z brudem w moim nowym mieszkaniu (pozostawiony przez ostatnich lokatorów_. Udało mi się dokonać niemożliwego. Nie miałam pojęcia, że od szorowania parkietu druciakiem można mieć zakwasy w dłoniach i siniaki na kolanach. A jednak. Największym koszmarem były żeberka kaloryfera, włosy i dziwny zapach w lodówce oraz czarne kuchenne szafki.
Dostałam się na obóz zerowy "Poronin 2013" - wyjazd integracyjny studentów pierwszego roku prawa Uniwersytetu Jagiellońskiego i Uniwersytetu Warszawskiego organizowany przez koło naukowe TI ESTIN ALETHEIA. Nie było tak łatwo, bo liczba miejsc ograniczona. O wyborze osób decydował formularz zawierający pytania, na które musieliśmy odpowiedzieć. Tak też na obóz dostało się 16 pierwszoroczniaków, którzy będą poznawać tajniki studiowania, profesorów i zdobywać szczyty już 24 sierpnia. Płynie we mnie góralska krew, zobaczymy jak sprawdzę się na szlaku.

Za mną pierwsze w tym roku wakacyjne ognisko. Ciekawie jest być jedyną trzeźwą osobą w towarzystwie. Polecam, RK (zawsze kierowca, zawsze abstynentka). 

Pierwszy w życiu profesjonalnie wykonany makijaż. Trzeba było to uwiecznić.

Ławka w Javorniku

Bo rowery wodne są spoko



Za dużo zbyt długich podróży PKP



Sięgaj nieba w Collegium Maius

Przed


Po



12 komentarzy:

  1. Zaczynając od końca.. pięknie wam to wyszło, pokój znaczy się :)
    Ja na nasz obóz jechać nie mogę bo pracuję całe wakacje. Pracę mam na szczęście taką, że mogę poczytać książki i gazety :)
    Gratuluję ci, że znalazłaś się w tej wybranej szesnastce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę Ci, że znalazłaś pracę. Jeszcze miesiąc do rozpoczęcia studiów, a mi dopiero teraz przychodzą do głowy pomysły internetowych biznesów. :)

      Usuń
  2. Taki obóz to fajna sprawa! Ja osobiście chodze po górach- nie jast to obóz, ale teź bardzo fajnie. Wogólę, to gratuluję i życzę więcej takich wyjazdów!!! :) A w pokoju widać różnicę z tym, co było wcześniej. Dobra robota!

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki obóz to fajna sprawa! Ja osobiście chodze po górach- nie jast to obóz, ale teź bardzo fajnie. Wogólę, to gratuluję i życzę więcej takich wyjazdów!!! :) A w pokoju widać różnicę z tym, co było wcześniej. Dobra robota!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sorrki za 2 takie same komentarze, ale coś mi ciągle przeskakuje...

      Usuń
    2. Ja lubię góry tylko na zdjęciach (widoki). Szlaki mnie przerażają. :)

      Usuń
  4. Powodzenia w ćwiczeniu. Do wytrwałych świat należy :)
    Nigdy nie byłam na obozie zerowym, ale słyszałam wiele pozytywnych opinii. Baw się rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super ci się udało to ogarnąć :-) czekam na kolejne fotki z metamorfozy M3 w Krakowie :-) ,jeszcze trochę i mieszkanko jak marzenie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam adres z końcówką .com bo wykupiłam sobie domenę niestandardową :) Można za pośrednictwem bloggera (40zł na miesiąc) albo wykupić w jakimś innym serwisie, wtedy dalej ma się bloga na blogspocie, ale korzysta się z innego adresu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. życzę wytrwałości w ćwiczeniach z Ewą!!! :)

    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie ;D Obserwuję ;)
    http://eternal-flame1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. O kurczę,zaniedbałam czytanie Twojego bloga :( Już nadrabiam zaległości!
    p.s. Koniecznie pochwal się efektami ćwiczeń! ;)

    OdpowiedzUsuń