poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Reanimacja regału

Reanimacja regalu
Dziś lekko, miło i przyjemnie. Krótko i na temat. Przyjrzymy się dokładniej metamorfozie starego regału, który ledwo zipał pod grubą warstwą kurzu w jednym z kątów mojego krakowskiego pokoju. To drewniane cudo pamiętające lata 50’ od samego początku wpadło mi w oko. Niewiele osób o tym wie, ale kocham starocie. Pasją do starych mebli zaraził mnie tato, który przez cały okres mojego dzieciństwa parał się renowacją antyków. Nie mogłam nie zauważyć tego porządnie wykonanego kawałka drewna.
Przede mną długie studia, dużo materiałów i sterta rzeczy do upchania. Nadprogramowym miejscem do przechowywania nie zamierzałam pogardzić. Wystarczyło trochę się wysilić, by regał odzyskał duszę.
Stan przed można opisać trzema słowami: brud, smród i ubóstwo. Na początek potraktowałam go odtłuszczaczem, potem w ruch poszedł Cif i płyn do konserwacji drewna. Na końcu do szafek włożyłam pachnące chusteczki i było po płaczu.

Poniżej zamieszczam listę (wraz z cenami i sklepami) rzeczy, które znalazły stałe miejsce na regale lub obok niego.



·        Tekturowe segregatory 5 szt. IKEA 5,99 zł
·        Koszyk biały wiklinowy z materiałową wkładką PEPCO 19,99 zł
·        Koszyk mały biały papierowy PEPCO 9,99 zł
·        Kryształowe świeczniki PEPCO 2,99 zł
·        Obraz z kurą EMPIK 7,99 zł (promocja)
·        Niebieski zegar EMPIK 16,99 zł (promocja)
·        Deska do prasowania IKEA 34,99 zł
·        Plastikowy kosz na śmieci IKEA 3,49 zł

Jeżeli wśród czytelników są licealiści i maturzyści, zapraszam na moją stronę na Facebooku, gdzie możecie wykupić część mojej książkowej kolekcji, która pomogła mi zdać maturę i wygrać kilka olimpiad ; )
https://www.facebook.com/pages/Kup-ksi%C4%85%C5%BCki-od-RK/227837620699108

3 komentarze:

  1. Do szafek lub też szaf możesz włożyć torebeczki zapachowe przeciw molom,nie tylko odstraszą nie chcianych lokatorów,ale także pięknie pachną. Działaj dziouszka dalej, bo jest super :-) .

    OdpowiedzUsuń
  2. odwaliłaś kaaawał dobrej roboty ;) Wygląda zupełnie inaczej,, a co najważniejsze bardzo świeżo :)
    Mi szczególnie podobają się urocze koszyczki :)

    OdpowiedzUsuń